Közel tíz évig dolgoztam a bankszektorban, az MKB Bank és a CIB Bank marketing területét vezettem. „A bank olyan, mint a liszt.” Az embereket nem érdekli, milyen lisztből sütnek. Nehéz márkát, lojalitást építeni, értékesíteni egy olyan szektorban, ahol szükséges rosszként tekintenek ránk az ügyfelek. Ez a kihívás motivált, kerestem az utat az ügyfelek szívéhez, mindig megtaláltam ebben a kívülről talán ridegnek és bürokratikusnak tűnő világban a szerethetőt.
2013-ban egy nagy váltással a non profit szektor irányába fordultam. A Common Purpose vezetőképzéssel foglalkozik, üzletfejlesztési igazgatóként feladatom volt a szervezet értékesítési és kommunikációs stratégiájának irányítása és az operatív megvalósítás felügyelete is, miközben megismerhettem a non profit és a civil szféra működésének sajátosságait, előnyeit és hátrányait. Itt kezdett egyre jobban foglalkoztatni a vezetőfejlesztés, elvégeztem a Flow Coaching School executive coach képzését, és 2014 óta szabadúszó coachként és marketing-kommunikációs szakértőként dolgozom.
Mindig is foglalkoztatott, hogy mitől válik valaki jó vezetővé és fontos számomra a női vezetők, a női egyenjogúság kérdésköre. Coachként a leadership kérdéseken túl marketing témákkal és a személyes márka építésével is foglalkozom. Sok esetben ezek összefüggenek: ahhoz, hogy valaki jó vezető legyen fontos, hogy ismerje önmagát, értékeit és erősségeit, amire támaszkodni tud. Ez az ő személyes márkája.
Az irodalomterápia már tudattalanul része volt mindennapjaimnak, amikor 2016-tól a Pécsi Egyetem Biblioterapeuta képzésének köszönhetően elkezdtem tudatosan mesékkel és történetekkel kiegészíteni a gestalt pszichológai alapokon nyugvó coaching eszköztáramat.
Mit jelent az irodalomterápia a coachingban? A történeteket, az olvasást és az írást önismereti célokra, a személyiség kiteljesítésére, jelen esetben a vezetői én kiteljesítésére használjuk. A történeteken keresztül ismét egy új perspektíva nyílik meg, néha egy vers, vagy egy novella visz el egy addig elképzelhetetlennek hitt, ismeretlen irányba, szakít ki a hétköznapi gondolatok mókuskerekezéséből.
Korábban is sok szervezetben önkénteskedtem, miközben kerestem a saját ügyemet. A Coach4Good kezdeményezés egyik alapítójaként – mely pro bono coachingot biztosít olyan ügyfeleknek, akik nem tudják megfizetni a szolgáltatást, de szükségük lenne rá- úgy érzem, megtaláltam küldetésemet.
Sokan azt mondják, túl komolyan veszem, amit csinálok. De véleményem szerint csak így lehet, így érdemes. Csak szenvedéllyel lehet kreatív, alkotó munkát végezni.